
Tu zaczyna
się eksport
Poland. Business Forward
5-7 LISTOPADA
PGE Narodowy, Warszawa

Tu zaczyna
się eksport
Poland. Business Forward
5-7 listopada
PGE Narodowy, Warszawa
PAIH Forum Biznesu jest właśnie dla Ciebie!
PAIH Forum Biznesu to wydarzenie organizowane dla sektora MŚP i jego partnerów - przedstawicieli regionów oraz instytucji rozwoju. To przestrzeń dla przedsiębiorców, którzy chcą się rozwijać, szukają nowych rozwiązań i pomysłów. Szczególnie dla tych, którzy planują lub już rozpoczęli ekspansję na zagraniczne rynki. PAIH Forum Biznesu to niepowtarzalna okazja do osobistego spotkania z ekspertami z ponad 70 rynków zagranicznych, otrzymania praktycznej wiedzy i kontaktów biznesowych.
Tu poznasz gotowe rozwiązania i narzędzia wsparcia oferowane przez PAIH.

w liczbach
uczestników
stoisk Zagranicznych Biur Handlowych
stoisk Partnerów wydarzenia
Spotkań z ZBH
paneli i wystąpień
Zakres tematyczny
Warsztat 2: AI w przedsiębiorstwach
Warsztat 1: Nawigator Dofinansowań
Seria rynkowa: USA
Seria rynkowa: Azja Środkowa, Bliski Wschód i Afryka
Seria rynkowa: Daleka Azja
Seria sektorowa: E-commerce
Tematy:
Jakie czynniki decydują dziś o sukcesie w sprzedaży zagranicznej?
Czy marketplace to lepszy punkt startu niż tradycyjny eksport B2B?
Jakie rynki są dziś najbardziej perspektywiczne dla polskich marek?
Jakie błędy najczęściej popełniają firmy rozpoczynające cross-border?
Jak logistyka i fulfillment wpływają na konkurencyjność eksportu?
Seria sektorowa: Przemysł – Szanse i wyzwania rynku pojazdów szynowych w Polsce
Seria sektorowa: FMCG
Seria sektorowa: Zielony Kurs: Polska Gospodarka w Erze Transformacji Energetycznej
Seria sektorowa: Deep Tech
Made in Poland, czyli jak silna marka polskiej gospodarki wspiera eksport i przyciąganie inwestycji
Ekosystem współpracy – o synergii działań w regionie
Ekspansja na wyciągnięcie ręki – nawigator dofinansowań i narzędzia wsparcia dla przedsiębiorstw
Fire Chats – 3 Regionalne Success Stories
AI, półprzewodniki i głębokie technologie – budujemy Europejską Dolinę Krzemową i skalujemy lokalne rozwiązania (MRiT/ Semi / Vigo / Google)
Regionalne Biura Handlowe – plany, fakty i szanse na rozwój Twojego biznesu
Otwarcie dnia regionalnego
Strategie eksportowe w e-commerce na rynkach europejskich
Dubai and Poland – cooperation for the development of technological innovations
Jak zbudować i zrealizować skuteczną strategię marketingową? Sukces polskiego sektora kosmetycznego na świecie
Paneliści
Key note speaker

Marek Kamiński
Key note speaker

Witold M. Orłowski
Eksperci PAIH


Sandun Wijesekara


Joanna Snopek Berbercioğlu


Łukasz Słoniowski


Kasia Muzyk


Krzysztof Staśko


Loubna El Hassouni


Karabo Mahibila


Radosław Gojdź


Maciej Białko


Magdalena Borowik


Dominik Masełbas


Jan Bochniak


Kağan Nalbantoğlu


Justyna Sitarska


Jarosław Al-Abbas


Daniel Kireki Abere


Maciej Pawłowski


Ayman Farouk


Elnara Mammadova


Dorota Lewczuk


Adam Pejcha


Paulo Szeptycki


Ewelina Poleszak


Marcelo Villa


Maja Isakiewicz


Marta Kaźmierska


Michael Dembek


Michał J. Rzeźnik


Maciej Biesiada


Patrycja Staszewska


Łukasz Zabłoński


Anna Dobrzycka


Paweł Pietrasieński


Paulina Mięczkowska-Licon


Krzysztof Grabowski


Urszula Terlecki


Dorota Siry


Zuzanna Kobrzynski Westlund


Jonathan Beltrán Zamorategui


Marzena Krajniewska


Anna Łagodzińska


Miguel Alberto N. Santos


Maja Justyna


Seol-Hee Jin


Ho Thi Hanh Ngan


Bartek Wasiewski


Khairul Ridhwan Bin Zahardin


Przemysław Zaręba


Ayuko Nagami


Marta Szczygieł


Rafał Jarosz


Norbert Bąk


Le Thi Minh Han


Piotr Harasimowicz


Piotr Kucharczyk


Hyun-Min Lee


Benedanakenn Jenvdhanaken (Bernice)


Palida Kongsilp


Cezary Filipek


Bat-Erdene Boldbaatar


Łukasz Lanski


Zoljargal Byambatsogt


Aleksandra Smolak


Marcin Motyka


Robert Mrozowski


Wang Li (Grace)


Andrzej Juchniewicz


Katarzyna Kama


Agnieszka Forreiter


Sheila Diana Miguel Villar De Sousa


Pedro Nabais


Marceli Wielgosz


Krzysztof Przyłucki


Bartosz Kogut


Wojciech Wojewódzki


Joanna Musialik


Anna Czuba-Minesi


Marta Szajbel-Nikolaou


Igor Zlatojev


Dariusz Duda


Zoltan Farkas


Wojciech Łopatkiewicz


Marcin Karaskiewicz


Aleksandra Leoncewicz


Karolina Farys


Ariel Homa


Malwina Żyto-Dumitrescu
- harmonogram -
Środa 5.11.2025
sala: Scena GłównaOficjalne otwarcie PAIH Forum Biznesu
sala: Scena GłównaPolska gospodarka, co za nami co przed nami
sala: Sala na poziomie 2Przyszłość relacji gospodarczych z Chinami
sala: Sala na poziomie 2Potencjał transferu polskich doświadczeń i technologii energetycznych do państw Europy Wschodniej i Azji Środkowej. Stan obecny i perspektywy
sala: Sala na poziomie 2Potencjał inwestycyjny Europy południowo-wschodniej
sala: Sala na poziomie 2Sektor wysokich technologii i towarów podwójnego zastosowania jako dźwignia dla rozwoju biznesu wśród polskich MŚP
sala: Sala na poziomie 2Polska–ZEA: zielone technologie i gospodarka przyszłości
sala: Scena GłównaPolskie inwestycje za granicą – jak odnieść sukces
sala: Sala na poziomie 2Polska w grze o półprzewodniki
sala: Sala na poziomie 2P-beauty globalnym sukcesem? Jak wzmocnić markę kosmetyków „made in Poland”
sala: Sala na poziomie 2Branża budowlana: wyzwania i perspektywy rozwoju
sala: Sala na poziomie 2Odkrywanie potencjału gospodarczego z Australią i Nową Zelandią w ramach Umów o Wolnym Handlu w kontekście poszukiwania nowych rynków zagranicznych
sala: Sala na poziomie 2Jak się przygotować do ekspansji do krajów skandynawskich?
sala: Scena GłównaPOLSKA NA EXPO 2025
sala: Sala na poziomie 2Polska i Azja Centralna: Partnerstwo na rzecz rozwoju nowoczesnych korytarzy transportowych
sala: Sala na poziomie 2Inwestycje zagraniczne na rynkach latynoamerykańskich jako element ekspansji polskich firm
sala: Sala na poziomie 2Jak z sukcesem wykorzystać zawarte przez Unię Europejską umowy handlowe? Przykład Azji
sala: Sala na poziomie 2Fenomen polskich akwizycji w Wielkiej Brytanii – sukcesy, wyzwania i perspektywy rozwoju. Jak na przyszłe polsko-brytyjskie relacje wpływają skutki Brexitu?
sala: Sala na poziomie 2Dostosowanie strategii eksportowej do rynków objętych wojną lub na progu wojny: Ukraina, Izrael, Libia,Tajwan
sala: Sala na poziomie 2Inwestycje polskich firm w Azji – stan i perspektywy
sala: Sala na poziomie 2Poza Unią też jest eksport – 7,5 mld klientów czeka na Twój produkt / Rynki pozaeuropejskie, jako antidotum na spadek sprzedaży i produkcji w Europie
sala: Sala na poziomie 2Reaching Mercosur Through Spain: Strategic Opportunities & Challenges
sala: Sala na poziomie 2Made in Poland na świecie – jak zagraniczni partnerzy postrzegają polskie produkty i usługi?
sala: Scena GłównaPitching, czyli sztuka pierwszego wrażenia — jak skutecznie zdobywać partnerów, klientów i aniołów biznesu w trakcie międzynarodowych targów i prezentacji? W teorii i praktyce
sala: Sala na poziomie 2Czy kanał e-commerce sprawdza się w eksporcie? Sprzedaż transgraniczna – najważniejsze wskazówki i trendy na przykładzie Rumunii i Wielkiej Brytanii
sala: Sala na poziomie 2Od startupu do globalnego gracza: współpraca kluczem do eksportu IT/ICT
sala: Sala na poziomie 2Polska żywność w krajach Zatoki: halal, eksport i marketing w kulturze arabskiej
sala: Sala na poziomie 2FinTech na Export. Czy fintech może stać się polską specjalnością eksportową?
sala: Sala na poziomie 2Mentalność i rytm negocjacji w Afryce Północnej i Zachodniej – cierpliwość, relacje, zaufanie. Jak prowadzić skuteczne rozmowy biznesowe w Maroku, Senegalu, Nigerii?
sala: Scena GłównaPolski biznes w Ukrainie – doświadczenia, strategia, przyszłość
sala: Sala na poziomie 2Racjonalizacja europejskiego podejścia do regulacji zrównoważonego rozwoju i ESG jako kluczowy element do budowania przewag konkurencyjnych w handlu międzynarodowym
sala: Sala na poziomie 2Sektor artykułów dziecięcych jako jedna z polskich specjalności eksportowych
sala: Sala na poziomie 2Fintech i e-commerce na Bliskim Wschodzie: polska ofensywa technologiczna w ZEA
sala: Sala na poziomie 2Argentyna i Chile: specyfika, szanse i różnice na rynkach dalekiego południa Ameryki Południowej
sala: Sala na poziomie 2Prezentacje Ministerstwa Rozwoju i Technologii
sala: Scena GłównaCzy i jak będziemy odbudowywać Ukrainę?
sala: Scena GłównaOficjalne otwarcie PAIH Forum Biznesu
sala: Scena GłównaPolska gospodarka, co za nami co przed nami
sala: Sala na poziomie 2Przyszłość relacji gospodarczych z Chinami
sala: Sala na poziomie 2Potencjał transferu polskich doświadczeń i technologii energetycznych do państw Europy Wschodniej i Azji Środkowej. Stan obecny i perspektywy
sala: Sala na poziomie 2Potencjał inwestycyjny Europy południowo-wschodniej
sala: Sala na poziomie 2Sektor wysokich technologii i towarów podwójnego zastosowania jako dźwignia dla rozwoju biznesu wśród polskich MŚP
sala: Sala na poziomie 2Polska–ZEA: zielone technologie i gospodarka przyszłości
sala: Scena GłównaPolskie inwestycje za granicą – jak odnieść sukces
sala: Sala na poziomie 2Polska w grze o półprzewodniki
sala: Sala na poziomie 2P-beauty globalnym sukcesem? Jak wzmocnić markę kosmetyków „made in Poland”
sala: Sala na poziomie 2Branża budowlana: wyzwania i perspektywy rozwoju
sala: Sala na poziomie 2Odkrywanie potencjału gospodarczego z Australią i Nową Zelandią w ramach Umów o Wolnym Handlu w kontekście poszukiwania nowych rynków zagranicznych
sala: Sala na poziomie 2Jak się przygotować do ekspansji do krajów skandynawskich?
sala: Scena GłównaPOLSKA NA EXPO 2025
sala: Sala na poziomie 2Polska i Azja Centralna: Partnerstwo na rzecz rozwoju nowoczesnych korytarzy transportowych
sala: Sala na poziomie 2Inwestycje zagraniczne na rynkach latynoamerykańskich jako element ekspansji polskich firm
sala: Sala na poziomie 2Jak z sukcesem wykorzystać zawarte przez Unię Europejską umowy handlowe? Przykład Azji
sala: Sala na poziomie 2Fenomen polskich akwizycji w Wielkiej Brytanii – sukcesy, wyzwania i perspektywy rozwoju. Jak na przyszłe polsko-brytyjskie relacje wpływają skutki Brexitu?
sala: Sala na poziomie 2Dostosowanie strategii eksportowej do rynków objętych wojną lub na progu wojny: Ukraina, Izrael, Libia,Tajwan
sala: Sala na poziomie 2Inwestycje polskich firm w Azji – stan i perspektywy
sala: Sala na poziomie 2Poza Unią też jest eksport – 7,5 mld klientów czeka na Twój produkt / Rynki pozaeuropejskie, jako antidotum na spadek sprzedaży i produkcji w Europie
sala: Sala na poziomie 2Reaching Mercosur Through Spain: Strategic Opportunities & Challenges
sala: Sala na poziomie 2Made in Poland na świecie – jak zagraniczni partnerzy postrzegają polskie produkty i usługi?
sala: Scena GłównaPitching, czyli sztuka pierwszego wrażenia — jak skutecznie zdobywać partnerów, klientów i aniołów biznesu w trakcie międzynarodowych targów i prezentacji? W teorii i praktyce
sala: Sala na poziomie 2Czy kanał e-commerce sprawdza się w eksporcie? Sprzedaż transgraniczna – najważniejsze wskazówki i trendy na przykładzie Rumunii i Wielkiej Brytanii
sala: Sala na poziomie 2Od startupu do globalnego gracza: współpraca kluczem do eksportu IT/ICT
sala: Sala na poziomie 2Polska żywność w krajach Zatoki: halal, eksport i marketing w kulturze arabskiej
sala: Sala na poziomie 2FinTech na Export. Czy fintech może stać się polską specjalnością eksportową?
sala: Sala na poziomie 2Mentalność i rytm negocjacji w Afryce Północnej i Zachodniej – cierpliwość, relacje, zaufanie. Jak prowadzić skuteczne rozmowy biznesowe w Maroku, Senegalu, Nigerii?
sala: Scena GłównaPolski biznes w Ukrainie – doświadczenia, strategia, przyszłość
sala: Sala na poziomie 2Racjonalizacja europejskiego podejścia do regulacji zrównoważonego rozwoju i ESG jako kluczowy element do budowania przewag konkurencyjnych w handlu międzynarodowym
sala: Sala na poziomie 2Sektor artykułów dziecięcych jako jedna z polskich specjalności eksportowych
sala: Sala na poziomie 2Fintech i e-commerce na Bliskim Wschodzie: polska ofensywa technologiczna w ZEA
sala: Sala na poziomie 2Argentyna i Chile: specyfika, szanse i różnice na rynkach dalekiego południa Ameryki Południowej
sala: Sala na poziomie 2Prezentacje Ministerstwa Rozwoju i Technologii
sala: Scena GłównaCzy i jak będziemy odbudowywać Ukrainę?
Czwartek 6.11.2025
sala: Scena GłównaMade in Poland – powód do dumy?
sala: Sala na poziomie 2Polska – ASEAN 2025: strategiczne partnerstwo w obszarze cyfryzacji, energetyki, zrównoważonego transportu, gospodarki kreatywnej
sala: Sala na poziomie 2Wielkie wydarzenie – wielkie możliwości: FIFA 2030 jako impuls dla ekspansji do Maroka. Jak wykorzystać doświadczenia polskich firm z przygotowania do EURO 2012?
sala: Sala na poziomie 2Napięcia handlowe pomiędzy USA i Kanadą – szansa czy zagrożenie dla polskich eksporterów?
sala: Sala na poziomie 2Innowacje w branży FMCG – rynek marek własnych oraz rozwój sektora convenience food w eksporcie
sala: Sala na poziomie 2Jak polskie MŚP mogą trafić do międzynarodowych łańcuchów dostaw sektora kosmicznego? Rola publicznych instytucji wsparcia biznesu
sala: Sala na poziomie 2Dojrzałość polskich przedsiębiorstw – czas na polskie BIZ w ASEANie?
sala: Sala na poziomie 2Internacjonalizacja a współpraca w ramach trójkąta relacji: administracja-nauka-biznes (Model Triple Helix)
sala: Sala na poziomie 2Strategia wejścia na rynki Bliskiego Wschodu – w kontekście praktycznych i przeliczalnych działań
sala: Sala na poziomie 2Znaczenie kwestii zrównoważonego rozwoju i ESG dla ekspansji międzynarodowej polskich firm na przykładzie rynku Australii
sala: Sala na poziomie 2Sztuczna inteligencja w praktyce: polska innowacja dla świata
sala: Scena GłównaAfryka bez stereotypów – prawdziwe historie polskich inwestorów
sala: Sala na poziomie 2Z Polski w świat. Co trzeba zmienić w swojej firmie, żeby zacząć ekspansję zagraniczną?
sala: Sala na poziomie 2Jak pozycjonować ofertę eksportową premium na rozwiniętych rynkach na przykładzie sektora meblarskiego?
sala: Sala na poziomie 2Kapitał ludzki jako przewaga Polski w globalnym wyścigu o FDI
sala: Sala na poziomie 2Łączenie kultur: komunikacja biznesowa między Polską a Europą Południową
sala: Sala na poziomie 2Panel praktyków: „Co mnie zaskoczyło – czego nie wiedziałem, zanim pojechałem do Afryki”
sala: Scena GłównaJak polski startup może zaistnieć na rynku japońskim? Przykład współpracy PAIH z Advanced Telecommunications Research Institute International (ATR)
sala: Sala na poziomie 2Waluta Euro w Bułgarii od 2026 roku. Strategiczna adaptacja dla Polskich firm
sala: Sala na poziomie 2Sankcje okiem eksperta
sala: Sala na poziomie 2Promocja i marketing produktów w Azji okiem eksperta
sala: Sala na poziomie 2Sektor motoryzacji i mobilności w nowej erze: jak utrzymać konkurencyjność Polski?
sala: Sala na poziomie 2Jak zbudować i zrealizować skuteczną strategię marketingową? Sukces polskiego sektora kosmetycznego na świecie
sala: Scena GłównaTeam Poland – razem dla polskiego eksportu
sala: Sala na poziomie 2Finansowanie ekspansji na wschodzące rynki Afryki – jak skorzystać z potencjału Grupy PFR (KUKE, Shop-in-Poland, BGK)
sala: Sala na poziomie 2Cyber Made in Poland: droga od lokalnych rozwiązań do globalnego zaufania
sala: Sala na poziomie 2Polska na cyfrowej mapie Europy – wyzwania i szanse dla rozwoju centrów danych
sala: Sala na poziomie 2Potencjał Azji Centralnej – czy warto wskoczyć do tego pociągu?
sala: Sala na poziomie 2Dubai and Poland – cooperation for the development of technological innovations
sala: Scena GłównaRówne ramy prawne i konkurencyjne na rynku e-commerce
sala: Sala na poziomie 2Rola certyfikatów geograficznego pochodzenia w eksporcie w dobie rosnącego protekcjonizmu
sala: Sala na poziomie 2„ESG w sektorze MŚP — realna potrzeba, marketingowa moda czy ściema?”Jak małe i średnie firmy mogą podejść do ESG mądrze i wiarygodnie, a jakich błędów unikać?
sala: Sala na poziomie 2Eksport dóbr luksusowych w trudnych czasach
sala: Sala na poziomie 2Does Africa need Polish Fintech?
sala: Sala na poziomie 2Strategie eksportowe w e-commerce na rynkach europejskich
sala: Scena GłównaCyfrowa Ekspansja Zagraniczna Polskich Przedsiębiorstw
sala: Sala na poziomie 2Bałkany – kultura biznesu i wymagania marki oraz produktu
sala: Sala na poziomie 2OZE nie jest remedium na wszystko. ESG to nie tylko ekologia
sala: Sala na poziomie 2Potrzeby i oczekiwania firm z sektora MŚP w rozwoju międzynarodowym. Narzędzia i wsparcia oferowane przez biura zagraniczne PAIH
sala: Scena GłównaMade in Poland – powód do dumy?
sala: Sala na poziomie 2Polska – ASEAN 2025: strategiczne partnerstwo w obszarze cyfryzacji, energetyki, zrównoważonego transportu, gospodarki kreatywnej
sala: Sala na poziomie 2Wielkie wydarzenie – wielkie możliwości: FIFA 2030 jako impuls dla ekspansji do Maroka. Jak wykorzystać doświadczenia polskich firm z przygotowania do EURO 2012?
sala: Sala na poziomie 2Napięcia handlowe pomiędzy USA i Kanadą – szansa czy zagrożenie dla polskich eksporterów?
sala: Sala na poziomie 2Innowacje w branży FMCG – rynek marek własnych oraz rozwój sektora convenience food w eksporcie
sala: Sala na poziomie 2Jak polskie MŚP mogą trafić do międzynarodowych łańcuchów dostaw sektora kosmicznego? Rola publicznych instytucji wsparcia biznesu
sala: Sala na poziomie 2Dojrzałość polskich przedsiębiorstw – czas na polskie BIZ w ASEANie?
sala: Sala na poziomie 2Internacjonalizacja a współpraca w ramach trójkąta relacji: administracja-nauka-biznes (Model Triple Helix)
sala: Sala na poziomie 2Strategia wejścia na rynki Bliskiego Wschodu – w kontekście praktycznych i przeliczalnych działań
sala: Sala na poziomie 2Znaczenie kwestii zrównoważonego rozwoju i ESG dla ekspansji międzynarodowej polskich firm na przykładzie rynku Australii
sala: Sala na poziomie 2Sztuczna inteligencja w praktyce: polska innowacja dla świata
sala: Scena GłównaAfryka bez stereotypów – prawdziwe historie polskich inwestorów
sala: Sala na poziomie 2Z Polski w świat. Co trzeba zmienić w swojej firmie, żeby zacząć ekspansję zagraniczną?
sala: Sala na poziomie 2Jak pozycjonować ofertę eksportową premium na rozwiniętych rynkach na przykładzie sektora meblarskiego?
sala: Sala na poziomie 2Kapitał ludzki jako przewaga Polski w globalnym wyścigu o FDI
sala: Sala na poziomie 2Łączenie kultur: komunikacja biznesowa między Polską a Europą Południową
sala: Sala na poziomie 2Panel praktyków: „Co mnie zaskoczyło – czego nie wiedziałem, zanim pojechałem do Afryki”
sala: Scena GłównaJak polski startup może zaistnieć na rynku japońskim? Przykład współpracy PAIH z Advanced Telecommunications Research Institute International (ATR)
sala: Sala na poziomie 2Waluta Euro w Bułgarii od 2026 roku. Strategiczna adaptacja dla Polskich firm
sala: Sala na poziomie 2Sankcje okiem eksperta
sala: Sala na poziomie 2Promocja i marketing produktów w Azji okiem eksperta
sala: Sala na poziomie 2Sektor motoryzacji i mobilności w nowej erze: jak utrzymać konkurencyjność Polski?
sala: Sala na poziomie 2Jak zbudować i zrealizować skuteczną strategię marketingową? Sukces polskiego sektora kosmetycznego na świecie
sala: Scena GłównaTeam Poland – razem dla polskiego eksportu
sala: Sala na poziomie 2Finansowanie ekspansji na wschodzące rynki Afryki – jak skorzystać z potencjału Grupy PFR (KUKE, Shop-in-Poland, BGK)
sala: Sala na poziomie 2Cyber Made in Poland: droga od lokalnych rozwiązań do globalnego zaufania
sala: Sala na poziomie 2Polska na cyfrowej mapie Europy – wyzwania i szanse dla rozwoju centrów danych
sala: Sala na poziomie 2Potencjał Azji Centralnej – czy warto wskoczyć do tego pociągu?
sala: Sala na poziomie 2Dubai and Poland – cooperation for the development of technological innovations
sala: Scena GłównaRówne ramy prawne i konkurencyjne na rynku e-commerce
sala: Scena GłównaCyfrowa Ekspansja Zagraniczna Polskich Przedsiębiorstw
sala: Sala na poziomie 2Rola certyfikatów geograficznego pochodzenia w eksporcie w dobie rosnącego protekcjonizmu
sala: Sala na poziomie 2„ESG w sektorze MŚP — realna potrzeba, marketingowa moda czy ściema?”Jak małe i średnie firmy mogą podejść do ESG mądrze i wiarygodnie, a jakich błędów unikać?
sala: Sala na poziomie 2Eksport dóbr luksusowych w trudnych czasach
sala: Sala na poziomie 2Does Africa need Polish Fintech?
sala: Sala na poziomie 2Strategie eksportowe w e-commerce na rynkach europejskich
sala: Sala na poziomie 2Bałkany – kultura biznesu i wymagania marki oraz produktu
sala: Sala na poziomie 2OZE nie jest remedium na wszystko. ESG to nie tylko ekologia
sala: Sala na poziomie 2Potrzeby i oczekiwania firm z sektora MŚP w rozwoju międzynarodowym. Narzędzia i wsparcia oferowane przez biura zagraniczne PAIH
Piątek 7.11.2025
sala: Scena GłównaOtwarcie dnia regionalnego
sala: Scena GłównaAI, półprzewodniki i głębokie technologie – budujemy Europejską Dolinę Krzemową i skalujemy lokalne rozwiązania (MRiT/ Semi / Vigo / Google)
sala: Scena GłównaFire Chats – 3 Regionalne Success Stories
sala: Sala na poziomie 2Ekspansja na wyciągnięcie ręki – nawigator dofinansowań i narzędzia wsparcia dla przedsiębiorstw
sala: Sala na poziomie 2Ekosystem współpracy – o synergii działań w regionie
sala: Sala na poziomie 2Made in Poland, czyli jak silna marka polskiej gospodarki wspiera eksport i przyciąganie inwestycji
sala: Scena GłównaSeria sektorowa: Deep Tech
sala: Sala na poziomie 2Seria sektorowa: Zielony Kurs: Polska Gospodarka w Erze Transformacji Energetycznej
sala: Sala na poziomie 2Seria sektorowa: FMCG
sala: Sala na poziomie 2Seria sektorowa: Przemysł – Szanse i wyzwania rynku pojazdów szynowych w Polsce
sala: Sala na poziomie 2Seria sektorowa: E-commerce
sala: Scena GłównaSeria rynkowa: Daleka Azja
sala: Sala na poziomie 2Seria rynkowa: Azja Środkowa, Bliski Wschód i Afryka
sala: Sala na poziomie 2Seria rynkowa: USA
sala: Sala na poziomie 2Warsztat 1: Nawigator Dofinansowań
sala: Sala na poziomie 2Warsztat 2: AI w przedsiębiorstwach
sala: Scena GłównaOtwarcie dnia regionalnego
sala: Scena GłównaAI, półprzewodniki i głębokie technologie – budujemy Europejską Dolinę Krzemową i skalujemy lokalne rozwiązania (MRiT/ Semi / Vigo / Google)
sala: Scena GłównaFire Chats – 3 Regionalne Success Stories
sala: Sala na poziomie 2Ekspansja na wyciągnięcie ręki – nawigator dofinansowań i narzędzia wsparcia dla przedsiębiorstw
sala: Sala na poziomie 2Ekosystem współpracy – o synergii działań w regionie
sala: Sala na poziomie 2Made in Poland, czyli jak silna marka polskiej gospodarki wspiera eksport i przyciąganie inwestycji
sala: Scena GłównaSeria sektorowa: Deep Tech
sala: Sala na poziomie 2Seria sektorowa: Zielony Kurs: Polska Gospodarka w Erze Transformacji Energetycznej
sala: Sala na poziomie 2Seria sektorowa: FMCG
sala: Sala na poziomie 2Seria sektorowa: Przemysł – Szanse i wyzwania rynku pojazdów szynowych w Polsce
sala: Sala na poziomie 2Seria sektorowa: E-commerce
sala: Scena GłównaSeria rynkowa: Daleka Azja
sala: Sala na poziomie 2Seria rynkowa: Azja Środkowa, Bliski Wschód i Afryka
sala: Sala na poziomie 2Seria rynkowa: USA
sala: Sala na poziomie 2Warsztat 1: Nawigator Dofinansowań
sala: Sala na poziomie 2Warsztat 2: AI w przedsiębiorstwach
Nowość
Mentoring Zone
Dojazd
Brama nr 1 - brama zlokalizowana po wschodniej części obiektu (FORUM), od strony Alei Zielenieckiej.
W przypadku poruszania się komunikacją miejską najlepiej dostać się do bramy nr 1:
- Idąc od strony Ronda Waszyngtona należy kierować się w prawo wzdłuż ogrodzenia PGE Narodowego.
- Idąc od strony PKP/Metro należy okrążyć PGE Narodowy idąc w lewo, mając obiekt po swojej prawej stronie. Na błoniach PGE Narodowego znajdują się totemy informacyjne wskazujące kierunek dojścia do poszczególnych bram.
Aby dotrzeć samochodem do bramy 1 należy objechać obiekt mając go po swojej prawej stronie, zgodnie z ruchem wskazówek zegara.
Istnieje możliwość bezpłatnego pozostawienia samochodu na błoniach PGE Narodowego na wysokości bramy 1.
